2010. november 19., péntek

Erdei gyümölcsös torta


Ez a torta az egyik barátnőm kisfiának készült még az elmúlt hétvégén.
Már-már csak utol érem magamat a bejegyzésekben:-)
Szóval sütöttem egy 9 tojásos piskótát.
A töltelék joghurtos erdei gyümölcsös krém volt.

A krém:

- 1 tasak zselatin fix /Dr.Oetker/
- 250 ml erdei gyümölcsös joghurt
-tejszín kb.1,5 dl /kemény habbá verve én növényi tejszínt használtam hozzá/
-ízlés szerint porcukor

A joghurtot összekeverjük a por állagú zselatin fix-el.Ízlés szerint a porcukorral.
A tejszínt kemény habbá verjük és összeforgatjuk a joghurtos zselatinos masszával.
Ezután már tölthetjük is a tortánkba.

Kívülről is a kemény habbá vert tejszínnel kenjük körbe a tortát.
A traktor Formix-ból készült.
A szalagon sajnos a név megfolyt,de fotózás után még tudtam rajta korrigálni.

3 megjegyzés:

PiciJuci írta...

Szia Adry!

Na látom megtalált a traktor téged is:) Nagyon jól megformáztad, szép lett.

Anyatigris írta...

Hát...Rajtam tuti kifogna egy traktor....
Szép lett!:)

Adryenn írta...

Juci!

Köszönöm szépen!
Igen engem is utolért a traktor:-)
A férjem keresett a kamion magazinban traktorokról képeket és az egyiket elkészítettem.Nem volt nehéz:-)

Anyatigris!

Köszönöm szépen!
Rajtam meg tuti,hogy a gitár tortád fogott volna ki:-)

Related Posts with Thumbnails