2010. november 1., hétfő

Halloween torta-tojáslikőrös krémmel

Happy Halloween!
Egy 8 tojásos piskóta fincsi tojáslikőrös krémmel megtöltve.

A tojáslikőrös krém:
  • 1 csomag vaníliás pudingpor
  • 3 dl tej
  • 3-5 evőkanál cukor
  • 25 dkg mascarpone
  • ízlés szerint tojáslikőr (én saját készítésű tojáslikőrt használtam az arányokat nem mértem kb.1-1,5 dl lehetett)
A pudingot a 3 dl tejjel és a cukorral jó sűrűre főzzük.
Majd ha kihűlt akkor a mascarponével elkeverjük és hozzáadjuk a tojáslikőrt.
Betöltjük és dekoráljuk a tortánkat.

A tökfejek Formixból készültek , Wiltonos ételfestékkel színeztem őket.


Íme tökfej urak:

4 megjegyzés:

Anyatigris írta...

Nagyon jó lett!:)

kempfcandi írta...

Gratulálok, szép lett!

PiciJuci írta...

No végre látom mit alkottál a hétvégén..........már vártam mi jön:) Szuper lett!!!!

A krém recid jöjjön!!!

Adryenn írta...

Anyatigris,Szandra!

Köszönöm Nektek!

Juci!

A krém recit már olvashatod is:-)

Related Posts with Thumbnails