2010. december 12., vasárnap

Torta kislányoknak



Ez a torta a barátnőm kislányának készült aki négy éves és nagyon szereti a csajszis dolgokat:-)
Így azt találtuk ki,hogy készítek neki egy igazi csajszis-hercegnős tortát.
Remélem a kedvében jártam.

A piskóta 8 tojásból készült kerek tortakarikában.
A töltelék citromos krém volt.

A krém:
Két citrom levét kifacsartam és felöntöttem annyi tejjel,hogy 3 dl legyen.Hozzáadtam 5 evőkanál cukrot és egy tasak pudingport.Ezt jó sűrű krémmé főztem.Kihűtjük és habosra keverjük kb. 20 dkg margarinnal még egy pár csepp citromlevet hozzáadhatunk esetleg porcukrot ízlés szerint ha túl savanyú lenne még a krém.Végül egy citrom reszelt héját keverjük bele.

Kívülről Formix bevonatot kapott a torta és a kis "hercegnő" is abból készült.

A szíveket és a tortát gyöngyporral csillogtattam meg:-)

Boldog szülinapot Tami!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails