2011. július 27., szerda

Kettő újabb díj

Egy kicsit már elvoltam maradva a blogolással ezért múlthéten próbáltam minél több tortát feltenni.
Nagy örömömre nagyon sok kedves szót kaptam és nem mellesleg kettő díjat is "bezsebelhettem":-)
Az egyik díjjal Katalin lepett meg,akinek ezúton is szeretném újra megköszönni.És nagyon kedves tőle,hogy rám gondolt.




Katalin sem adta tovább sok embernek ezért én is úgy gondolom,hogy biztosan nagyon sokan megkaptátok már ezt a díjat is.Ezért az első választottam Petra aki az 1800-as évekből hozza nekünk a receptjeit.Nagyon különleges dolgokat készít és külön tetszik,hogy nem a mai modern konyhai dolgokról ír:-)
A másik választottam Sütimanó akinek nemrég fedeztem fel csak a blogját.Nagyon szép dolgokat készít és úgy gondolom neki is járna egy díj:-)
És persze tudnék még rengeteg olyan blogot felsorolni amiket imádok olvasni.De akkor még este is a bejegyzésemet írnám:-)
Ezért ha nem haragszotok meg rám akkor mindenkinek szívből küldeném még ezt a díjat,puszi Nektek!

A másik díjjal Sütimanó lepett meg aminek hihetetlenül örülök,hogy engem is megtisztelt e díjjal.
A díjhoz tartozik szabály is mely szerint:
A díjat olyan 10 embernek kell továbbadni,akinek a blogját nemrég óta olvasom,azaz mostanában fedeztem fel.


A választott blogok amiket nemrég óta olvasok:

Petra-Reformkori konyha
Katalin konyhája
Desszertke
OnlyCakes
Anikó süteményei és tortái
Ildyco
Tortabirodalom

A 10 blog nincsen meg,hiszen ezeknek a blogoknak nemrég óta vagyok az olvasójuk.És örülök,hogy rájuk találtam mindenhol nagyon csodás dolgokat lehet találni:-)

7 megjegyzés:

sütimanó írta...

Nagyon szépen köszönöm hogy rám gondoltál....és nagyon szívesen...

Ildyco írta...

Köszönöm szépen a díjat és azt, hogy az olvasóim között tudhatlak :)

Biró Anikó írta...

Nagyon szépen köszönöm,hogy gondoltál rám is:)

Petra írta...

Nagyon kedves vagy, hogy mindkét díjjal gondoltál rám. Köszönöm szépen! :)

Bitóné Szilvi írta...

Én is köszönöm a díjat és hogy olvasóm lettél :) ez vissza is igaz mert igazán ügyes vagy és gyönyörűek a munkáid!

Tortabirodalom-Orsi írta...

Nagyon szépen köszönöm neked! :)

Adryenn írta...

Nagyon szívesen!
Köszönöm én is Nektek,hogy gondoltatok rám és,hogy az olvasóim között tudhatlak titeket:-)

Related Posts with Thumbnails