2011. július 13., szerda

Torta házassági évfordulóra

Ez a torta még a múlthét elején készült egy nagyon fiatal pár, második házassági évfordulójára.
A kérés az volt a díszítéssel kapcsolatban,hogy olyasmi legyen mint az eljegyzési torta amit még januárban készítettem egy másik fiatal párnak.
Belülről csokis-sima és ismét csokis lap közé csoki ganache krémet kentem,de egy kicsit fellazítottam egy-két evőkanál kemény habbá vert tejszínnel.Még finomabb és lágyabb lett a krém.A piskótalapokat meglocsoltam csoki sziruppal.És úgy kentem rá a krémet.
Kívülről Unidec-el burkolt és royal icing a díszítés rajta.
A torta szélét egy vékony unidec szalaggal díszítettem.
Itt most volt lehetőségem kipróbálni a görgős nyomdáimat amit már egy pár hete megvettem.
Még hozok tortát amit ezzel a nyomdával díszítettem:-)
A torta széle ilyen volt,még az arany papírtálca széle is visszaverte valamennyire a mintát:-)


Visszajelzést is hamar megkaptam,amiből idéznék :
Éva: "juj még mindig el vagyunk ám képedve tőle, és olyan nagyon finom lett, először gondolkodott is a párom talán nem kéne meg enni nem? :DXD"

Örülök,hogy tetszett nekik:-)

8 megjegyzés:

Ildyco írta...

Nem csodálom, hogy tetszett nekik, nagyon szép lett :), megkérdezhetem, hogy hol vetted a görgős nyomdát?

Petra írta...

Meseszép!

Mimi írta...

Gyönyörű lett ez a torta! Csodásak a rózsáid is! Ügyes vagy :)

marisz57 írta...

Nagyon szép!

PiciJuci írta...

Elegáns lett ismét!!

Leszoktál a házi fondantról ismét?

Biró Anikó írta...

Nagyon szép ...nagyon ügyes vagy!

egy pici írta...

Csoda szép lett!

Adryenn írta...

Ildyco!

Köszönöm szépen!
A görgős nyomdát kreatív boltban vásároltam.

Petra!

Köszönöm szépen!

Mimi!

Köszönöm nagyon kedves vagy:-)

Marisz!

Köszönöm neked is!

Juci!

Köszönöm.
Nem szoktam le róla teljesen,de mostanában mást is használok:-)

Anikó!

Köszönöm neked is!

Egypici!

Köszönöm:-)

Related Posts with Thumbnails