2011. július 22., péntek

Torták szülinapra és házassági évfordulóra


Múlthét szombaton két tortát készítettem,amiről van fotóm amúgy meg 4-et.De azok szokás szerint nem lettek megörökítve:-(
Egyet szülinapra a másikat házassági évfordulóra.
A szülinapos torta a barátnőm édesanyjának készült.A kérés az volt,hogy ne legyen túl díszítve inkább egyszerűbb legyen a kinézete.Remélem sikerült tartanom a kérést:-)
Fehér csoki és étcsoki  ganache-zsal volt töltve.
Kívülről Unidec-el burkolt és ugyanebből az anyagból egy fehér-lila kis virág.


 A másik tortát egy nagyon kedves ismerősöm kérte a házassági évfordulójukra.Ezzel lepte meg a feleségét.Tavaly is én készítettem az évfordulós tortájukat, idén is ugyanúgy szív formájút és gesztenye ízű tortát kértek. Egyedül a díszítésben volt változás.Kívülre tejszínes díszítés került.Unidec rózsákkal és kis virággal.


6 megjegyzés:

egy pici írta...

Csoda szép mind kettő!!

Angi Angéla írta...

Nagyon szép lett minkét torta!

marisz57 írta...

Mindkettő szép, de a burkolt a kedvencem.

Kádár Zsolt írta...

Kedves Adry!


Nagyon szépen köszönjük a tortát és a blog bejegyzést és a képet. Nagyon finom, ízletes és dekoratív volt a torta, melyet nagy élvezettel fogyasztott el a család.
Jó egészséget és sok puszi érte:
Zsolti és Kriszta

Adryenn írta...

Köszönöm szépen mindenkinek!

Dark Angels!
Nagyon szíveen!
Örülök,hogy tetszett a torta:-)

sütimanó írta...

Hát ez elképesztő,a burkolt nekem is kedvenc,gyönyörűűűűűűűű...a másik is csodaszép,de a burkolt azért különleges,ilyen tortával ,illetve burkolással még nem találkoztam..

Related Posts with Thumbnails