2011. július 19., kedd

Újabb kiskacsás torta

Készítettem már egy pár kiskacsás tortát.És most újra lehetőséget kaptam,hogy készítsek egyet.De most valami mással szerettem volna előrukkolni:-)A kisfiú kérésére főzött eperkrém került a tortába.
Sokat keresgéltem a neten kacsás tortákat egy nagyon megtetszett,próbáltam a saját fantáziámat a látott tortával vegyíteni.És ez lett belőle:
A képekért elnézést kérek,de nem a legjobbak.
Sajnos nem ment minden olyan simán...iszonyatosan meleg volt mikor díszítettem a tortát.
És a fondant persze dekorálás közben elkezdett izzadni.Ugye légkondi még nincs a konyhámban:-)
Ezért nagyon sokat bosszankodtam,ráadásul a zselatinos tavacskától ennél a tortámnál sem szerettem volna eltérni.De kénytelen voltam:-(
Miután többszöri nekifutásra kidekoráltam a tortát (hűtőből ki-be),addigra már a zselatinos tavacska sem bírta és elkezdett olvadni.No persze úgy,hogy az alatta lévő fondant amit  direkt magasabbra hagytam,a "hullámok" átvertek rajta és a torta oldalán folyott le az egész.Persze mindez fotózás előtt történt mikor kivettem a hűtőből.
Igen ám,de már csak percek voltak hátra mire jöttek a tortáért.
Gyorsan leszedegettem a díszeket,amik persze ugyanúgy olvadtak és leszedtem a zselatint is.Helyette kék ételfestékkel kentem meg a kis tavacskát.Nekem is nagyon tetszett,de a zselatinnal szerintem élethűbb lett volna.Sok mérgelődésem ellenére később értek ide a tortáért ezért kis szerencsével még fotózás után tudott egy kicsit pihenni a hűtőben.
Minden jó ha vége jó:-)

4 megjegyzés:

Angi Angéla írta...

Adryenn úgy ahogy mondod: minden jó, ha a vége jó! Nagyon szép lett, nem látszik rajta semmi hiba! Amúgy meg hasonló problémákkal küzdök én is a hőség miatt.

Kati írta...

Csodálom is a türelmeteket, gyönyörű lett a torta.

Petra írta...

Csak az látja benne a hibát, aki készítette. Innen nézve tökéletes! A kacsa a tetején meg külön édes. :D

Adryenn írta...

Köszönöm szépen aranyosak vagytok:-)

Related Posts with Thumbnails